Paslaugų Teikimo Salygos

I. Bendrosios nuostatos
1. Visomprogom.lt el. parduotuvė, kurios veikla vykdoma pagal MB "Maxteile", Įmonės kodas: 305884584, A. Jucio g. 45, Plungė, 90148 , Lietuva. El.paštas info@visomprogom.lt
Internetinės parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą visomprogom.lt Parduotuvėje.
2. Visomprogom.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams užsakantiems pekes šioje Parduotuvėje.
3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
 4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. Privatumo politika


PRANEŠIMAI TEKSTO RINKOJE

Užsiprenumeravę visomprogom.lt tekstinius pranešimus, jūs sutinkate iš mūsų gauti automatinius rinkodaros teksto pranešimus apie mūsų produktus ir paslaugas telefono numeriu, kurį nurodėte užsiprenumeruodami, ir kad pranešimai gali būti siunčiami naudojant automatinę telefono rinkimo sistemą ar kitą technologiją. Pranešimų dažnis kartojasi. Sutikimas nėra pirkimo sąlyga. Gali būti taikomi pranešimų ir duomenų perdavimo tarifai. Atsakykite į STOP, END, CANCEL, UNSUBSCRIBE arba QUIT, kad atsisakytumėte ir PAGALBĖKITE klientų palaikymą. Galite gauti papildomą teksto pranešimą, patvirtinantį jūsų sprendimą atsisakyti. Jūs suprantate ir sutinkate, kad bandymas atsisakyti bet kokiomis kitomis priemonėmis, išskyrus aukščiau nurodytų atsisakymo komandų rašymą, nėra tinkama atsisakymo priemonė.
Privatumo politika
1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekes iš Parduotuvės, turi užsiregistruoti , įvedant visą informaciją kuri yra nurodoma registracijos formoje. Visi pažymėti privalomi laukai, yra būtini tinkamam užsakymo vykdymui. Parduotuvė patvirtina, jog registracijos faktas kartu nereiškia, jog Klientui bus siunčiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti Parduotuvės informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybė pasirinkti, kad tokie pranešimai jam būtų siunčiami, bei yra galimybė jų atsisakyti paspaudus tam skirtą nuorodą, arba el.paštu info@visomprogom.lt informuoti, jog pageidauja, kad būtų sunaikinti asmens duomenys esantys kliento paskyroje, tai atliekmama  Asmens duomenų apsauga yra vykdoma pagal 2018m 05.25 d. įsigaliojantį  Amens duomenų apsaugos saugumo reglamentą. Asmens duomenys yra panaikinami pateikus prašymą per 30 d.
2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės; telefono numeris; el.paštas. Parduotuvė patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu.Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
4. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis ir Privatumo politika, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio):
currency – išsaugoja numatytos valiutos kodą, pagal tai pirkėjui atvaizduoja prekių / paslaugų kainas atitinkama valiuta
language – išsaugoja numatytos kalbos kodą, pagal kurį sekančio apsilankymo metu parduotuvę užkrauna numatyta kalba
PHPSESSID – išsaugoja informaciją apie pirkėjo prisijungimą, prekių palyginimo / krepšelio, norų sąrašo duomenis, kad sekančiu apsilankymu atitinkamai būtų užkrauti reikalingi duomenys
5. Asmens duomenys yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų. Įdiegėme fizines ir technines priemones, kad apsaugotume visą informaciją, kurią renkame mūsų paslaugų teikimo tikslais. Primename, kad, nors ir imamės tinkamų veiksmų jūsų informacijai apsaugoti, nė viena svetainė, internetu atliekama operacija, kompiuterių sistema ar belaidis ryšys nėra visiškai saugūs. Po paskutinio jūsų naudojimosi mūsų paslaugomis ar turiniu, jūsų duomenis saugosime maksimaliai 2 metus. Pasibaigus šiam terminui, duomenys bus ištrinami taip, kad jų negalima būtų atgaminti.
6. Formuojant užsakymą ir mokant už prekes yra pateikiama keletas skirtingų galimybių. 
     6.1 Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimu platforma.”
     6.2. Paprastas bankinis pavedimas į kontaktuose nurodytą sąskaitą.
     6.3. Už prekes atsiskaitant kurjeriui pristatymo metu - grynais arba banko kortele - kolkas šios galimybes nėra.
     6.4. Atsiimant prekę paštomatuose, pristatant kurjieriams..
7. Pristatant prekes el.parduotuvė naudojasi tekėju paslaugomis ir pristato prekės tiesiai iš tekėjų sandelių visoje europoje. Jeigu jūsų mieste yra Smart Post Itella paštomatas tuomet siuntą gausite į jį. Jeigu minėto paštomato nėra tuomet prekės gali atvykti kurjeriu arba į Lietuvos pašto paštomatą. Siekant įvykdyti įsipareigojimus savo klietams Parduotuvė pateikia šiuos asmens duomenis šiai trečiąjai šaliai: vardas, pavardė,el.paštas,telefono nr. pristatymo adresas ar pristatymo būdas per terminalus. Visi šie duomenys yra pateikiami siekiant kokybiško ir greito užsakytų prekių pristatymo iš pardavėjo pirkėjuj.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas (jei jis dar nėra užsiregitravęs ir prisijungęs prie sistemos) turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir kaina.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir Parduotuvės yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už prekes.
6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas.
1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą tūkumus pašalina, trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
6. Parduotuvės įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
6.1. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes kurios atitinka informaciją nurodytą prie kiekvienos prekės.
6.2. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
6.3. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
6.4. Parduotuvė nurodo pristatymo laiką prie kiekvienos prekės, todėl Klientas, prieš darant užsakymą, turi atkreipti dėmesį į galimai skirtingus pristatymo terminus.
6.5. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti visą informaciją susijusią su preke ir jos pristatymu, bei susisiekti su Klientu tuo atveju, jeigu dėl nepriklausančių nuo Parduotuvės aplinkybių, nepavyksta atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
6.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Prekių grąžinimas
1. Perkant parduotuvėje visomprogom.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
    2.1.Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@visomprogom.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
    2.2.Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
    2.3.Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių aprašyme.
4.Jei užsakyta prekė turi gamyklinį arba gabenimo broką, internetinė parduotuvė įsipareigoja ją pakeisti. Jei atsitiks taip, kad prekė brokuota, atsiųskite ją mums ir mes pakeisime nauja.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Pagal LR seimo įsakymą Nr. 217 (Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo)
18str, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes: pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius.
Visą įsakymo dokumentą galit peržiūrėti šią nuorodą:
Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės
5. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite V.2 punktuose išvardintus žingsnius.
6. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
7. Siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.
VI. Apmokėjimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje nurodytų būdu: naudodamasis mokėjimu pavedimu,atsiskaito kurjeriui pristačius prekes grynais arba Makecommerce.lt sistema.
 Mokėjimu pavedimu - tai išankstinis apmokėjimas, pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su bet kuriuo banku.
Suformavus bankinį pavedimą iš norimo banko sąskaitos į SEC sąskaitą: LT977044090101410347, SEB
Banko kodas: CBVILT2X
Mokėjimo paskirtyje nurodoma : ,Atsiskaitymas už prekes užsakymo ID .
Apmokėti turi tas asmuo kurio vardu formuotas užsakymas,arba esant skirtingiems moketojams ir užsakovams, būtinai nurodyti tai komentaruose pildant užsakymą.
Jeigu apmokėjimo būdas pasirinktas “Banko pavedimu”, o pinigus Internetinė parduotuvė gauna iki 12.00 valandos darbo dienomis, prekes Pirkėjas gauna tokiu terminu kaip nurodyta prie prekės.
   Jeigu apmokėjimas arba užsakymas gaunamas po 12.00 valandos, prekes Pirkėjas gauna viena diena vėliau nei nurodyta prie užsakomos prekės.
  Jei pasirinkote mokėjimo pavedimu būdą, patvirtinus užsakymą matysite kokią sumą ir į kokią sąskaitą mokėti. Apmokėti reikia per 24 valandas bet kuriame banke. Neatlikus pavedimo per nurodytą laiką, prekių rezervacija bus anuliuojama.
2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
3.Jeigu Klientas pasirinko prekių apmokėjimo būdą - apmokėjimas grynais( kaina 3 eur. už paslaugą) arba banko kortele ( kaina 3 eur už paslaugą), pristatant kurjeriui, užsakymas pradedamas vykdyti nedelsiant arba kitą darbo dieną, priklausomai nuo užsakymo pateikimo laiko. Kurjeriui pristačius užsakymą, Klientas privalo atsiskaityti su kurjeriu pagal pasirinktą būdą, atsiskeitęs su kurjeriu pristatančiu prekes, Klientas pasirašo ir priima siuntą. Jeigu Klientui prekės nebereikia arba Ji yra brokuota, tuomet privalo susisiekti su Parduotuvės administracija nurodytais kontaktais ir tik tuomet,suderinus grąžinimo faktą su administracija, yra aptariamos prekės grąžinimo detalės.
VII. Prekių pristatymas
1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo termino prie kiekvienos prekės. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:
 5.1.Dėl didelio užsakymų kiekio ir greitai išparduodamo asortimento siuntimas gali užtrukti nuo 3 iki 10 darbo dienų, nes prekes siunčiame tiesiai iš gamintojo sandelių visoje europoje.

Jeigu jūsų mieste yra Smart Post Itella paštomatas tuomet siuntą gausite į jį. Jeigu minėto paštomato nėra tuomet prekės gali atvykti kurjeriu arba į Lietuvos pašto paštomatą.

6. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.
VIII. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@visomprogom.lt
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir Parduotuvės vyksta valstybine kalba.
3. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
4. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
5. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.